loading...
نکس گیم | مرجع تخصصی بازی
Admin بازدید : 2 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده , عنوان انحصاری DriveClub با رزولشون 1080p و فریم 30 بر روی کنسول Playstation 4 اجرا خواهد شد. در مصاحبه ای که VG247 با کارگردان این عنوان یعنی آقای Paul Rustchynsky داشته است , ایشان گفتند :

ما در ابتدا هدف خود را اجرای بازی بر روی فریم 60 گذاشته بودیم. پس از مدتی که با سخت افزار PS4 آشتا شدیم و خواسته ی خود را از بازی فهمیدیم , تصمیم بر اجرای بازی با رزولوشن 1080p و فریم 30 گرفتیم. این فریم ریت بهترین مورد ممکن است که به ما اجازه می دهد که اتومبیل هایی با بیشترین جزئیات را در بازی خلق کنیم.

این فریم به ما اجازه می دهد که بزرگترین پیست های اتومبیل رانی را با بیشترین جزئیات محیطی خلق کنیم. علاوه بر تمام اینها این فریم به ما اجازه ی خلق تمامی ساعات روز را می دهد که در هر زمان سایه ها و بازتاب ها با یکدیگر کاملا متفاوت هستند.

Admin بازدید : 2 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
User_image

http://assets.vg247.com/current//2014/05/GRID_autosport.jpg
کمپانی Codemasters امروز اچیومنت ها و تروفی های رسمی عنوان GRID: Autosport را منتشر کرد.
این لیست امروز در وبلاگ رسمی این بازی منتشر شد.در ادامه می توانید لیست کامل همراه با جزئیات آن را مشاهده فرمایید.
GRID: Autosport در تاریخ 27 ژوئن 2014 برای کنسول های X360,PS3 و PC عرضه خواهد شد.

Admin بازدید : 4 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Call of Duty: Advanced Warfare Cover Art

همانطور که می دانید امروز استدیو ی Sledgehammer نسخه ی جدید سری محبوب Call OF Duty را به صورت رسمی معرفی کرد. نسخه ی بعدی این سری Call Of Duty: Advanced Warfare نام دارد که تیزری نیز از آن منتشر شد که می توانید از این لینک آن را دریافت کنید.

علاوه بر تیزر منتشر شده , از باکس آرت رسمی این عنوان نیز رونمای شد که می توانید آن را در زیر همین مطلب مشاهده کنید. تاریخ عرضه ی این عنوان روز 4 نوامبر سال 2014 ( سه شنبه 13 آبان 1393) یعنی 6 ماه و 2 روز دیگر اعلام شده است. این نسخه از سری بازی های Call Of Duty جنگ را با آینده می برد.

با توجه به تصاویر دوم می توان این برداشت را کرد که این نسخه از سری Call Of Duty برای کنسول های نسل حال حاضر و گذشته عرضه شود.

Admin بازدید : 6 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Outlast: Whistleblower coming May 6th


استدیو بازی های مستقل یعنی Red Barrels Games تاریخ انتشار Whistleblowe را مشخص کرد.Whistleblowe یک DLC برای بهترین بازی survival horror در سال 2013 می باشد.
طبق گفته ی استدیو سازنده این DLC با قیمت $8.99 و برای Steam و PS4 در تاریخ 6 می منتشر خواهد شد.
اطلاعات بیشتری راجع به این DLC منتشر خواهد شد.در ادامه می توانید تصاویر مربوطه را مشاهده فرمایید.
نظر شما راجع به این DLC چیست؟

Admin بازدید : 2 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به تازگی استدیو Crystal Dynamics اگهی برای استخدام نیروی کار جدید منتشر کرده است که در آن به دنبال  طراح بخش های سینماتیک، طراح بخش هنری، طرحا سیستم مبارزات هستند.

نکته جالب اینجاست که Crystal Dynamics در بخش سیستم بندی بازی  به دنبال یک فرد با تجربه در زمینه بازی های RPG ,چرخه ی اقتصادی,طراحی دشواری بازی و حداقل 4 سال تجربه کاری میگردد.

همچنین  مدیر عامل Square Enix به طور رسمی بازی Tomb Raider 2 را تایید کرد.

Admin بازدید : 12 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بخش سرگرمی های سونی به تازگی اعلام کرد که فروش PS4 در سطح جهان از مرز 7 میلیون نسخه گذشت.

همچنین اعلام شده که در این مدت نزدیک به 20.5  میلیون نسخه بازی به فروش رسیده است و 135 میلیوناشتراک نیز بر روی کنسول انجام شده است.

همچنین Andrew House  اعلام کرد:

ما تازه ابتدای این مسیر هستیم و ماجراجویی ما تازه شروع شده است و ما بسیار خرسندیم که بازیبازان کنسول ما را برای نسل بعد انتخاب کردند تنها مشکل ما کمبود ps4 در سطح جهان است که به زودی حل خواهد شد.

Admin بازدید : 4 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در جدول پر فروش ترین بازی های این هفته بریتانیا٬ عنوان زیبای Titanfall ساخته استودیو Respawn Entertainment همچنان در جایگاه اول و عنوان زیبای ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil (که مخصوص کنسول های نسل قبل است) همچنان در جایگاه دوم قرار دارند. بازی Call of Duty: Ghosts نیز با اختلاف بسیار از رقیب خود٬ عنوان Battlefield 4 به مقام سوم بازگشته است. در ادامه می توانید لیست بیست بازی پر فروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید.همان طور که مشاهده می کنید ۴ بازی شرکت EA در لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته قرار دارند و این نشان از موفقیت EA است.

Admin بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

استدیو  Codemasters که ساخت بازی GRID: Autosport را بر عهده دارد در جدیدترین بلاگ خود توضیحاتی را در رابطه با مسیر مسابقه سانفرانسیسکو ارائه کرده است که به همراه چند تصویر می توانید در ادامه مطلب آن را مشاهده کنید.

Admin بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به تازگی سایت معتبر IGN تصویری از آخرین Call Of Duty در دست ساخت استدیوی Sledgehammer Games را منتشر کرده است که این تصویر را در ادامه می توانید مشاهده کنید .

هنوز اطلاعات دقیقی از این نسخه ی این سری پر آوازه در دسترس نیست اما این بازی به احتمال زیاد در پاییز سال جاری و برای پلتفرم های PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

Admin بازدید : 2 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Watch Dogs یک لیست بلند بالا از اچیومنت های گوناگون را دارا می باشد و برخی از آنها به نظر می رسد که بایستی یک سری ماموریت یا مراحل را تکرار کنید.

 

لیست کامل اچیومنت های شبکه Xbox Live را می توانید در اینجا مشاهده کنید و انتظار می رود که لیست تروفی های PSN نیز شباهت بسیار زیادی به این موارد داشته باشد. Watch Dogs در ۲۷ می (مصادف با ۶ خرداد) برای PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.

Admin بازدید : 2 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به تازگی طرفداران Xbox  به Bungie سازنده بازی Destiny اعتراض کرده اند که چرا به طرفداران Xbox خود کمتر از طرفداران Platstation خود بها می دهد. Bungie نیز در پاسخ به آن ها گفته است که به هیچ عنوان قصد چنین کاری را نداشته است.یکی از کاربران در پست های به روز Bungie از آن ها پرسیده است:

آیا کسی از شما قصد بها دادن به طرفداران Xbox باز خود دارید، یا هنوز هم نمی خواهید به آن ها بها دهید؟

Bungie نیز در پاسخ به این کاربر گفته است:

چه کسی شما را نادیده می گیرد؟ همه ما این جا هستیم تا بتوانیم بهترین بازی را به شما ارائه دهیم تا بتوانیم بهترین تجربه را داشته باشید. ما به تمام نظرات شما گوش می دهیم و به سوالاتی که پرسیده می شود، تا حد امکان پاسخ می دهیم.

Admin بازدید : 2 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بار دیگر یوبی سافت دست به انتشار تصویر جدید از عنوان شوتر آنلاین خود یعنی Tom Clancy’s The Division زده است و اینبار شخصیت اصلی بازی و یک شخصیت زن را در این تصویر به نمایش گذاشته است.

 

tom clancys the division screen female protagonist تصویری دیگر از The Division منتشر شد : نیویورک ویران شده

چه کاری می توانیم انجام بدهیم هنگامی که همه چیز شکست خورده است ؟ این شعار اصلی بازی می باشد که در واقع در بر گیرنده ی داستان بازی است . جامعه ای که به سبب پخش یک ویروس نابود شده است و تنها بقایای آن باقی مانده است و مردمی که دیگر امیدی به زندگی ندارند ، در این میان که همه چیز شکست خورده و به پایان رسیده است چه می توان کرد ؟ The Division دقیقا ماموریت دارد پاسخ این سوال را به بازیکن بدهد و ماموریت را آغاز کند که مشخص نیست پایان خوشی دارد یا خیر . این عنوان در تاریخ نا معلومی در سال ۲۰۱۴ بر روی PS4 و Xbox One و PC عرضه می شود .

Admin بازدید : 2 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ندای وظیفه!… نامی که در روزگاران نه چندان دور ضامن کیفیت و موفقیت بود؛ چه از لحاظ تجاری و چه از نظر منتقدان. تیم Respawn کنونی (یا همان Infinity Ward سابق) به وسیله این بازی انقلابی در سبک “شوتر اول شخص” به وجود آورد که سرمشق تمام بازی سازانی شد که در سبک FPS فعالیت می کردند. به علت سیاست های پول پرستانه ناشر، تیم سازنده اصلی بازی، فرزندش را رها کرد و به دست گرگ سپرد؛ گرگانی که فقط به فکر سود تجاری از این عنوان بودند. Activision با راه کار های اشتباه خود در عرضه ساانه COD، این عنوان را تبدیل به تکراری ترین فرنچایز تاریخ کرد که بر خلاف بسیاری از عناوین، برای نیامدنش دعا می کنیم. اما خبرهایی از گوشه و کنار به دست آمده است که نسخه سال ۲۰۱۴ ندای وظیفه (به احتمال زیاد MW4) قصد دارد تا نام و عظمت نیاکانش را احیا کند و نشان دهد که یک Modern Warfare همیشه انقلابی است. در ادامه شاهد لیستی از انتظارات از نسخه جدید این بازی خواهید بود!

Admin بازدید : 8 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بر طبق سنت همیشگی، این بار هم EA وظیفه ساخت بازی بزرگترین رقابت فوتبالی جهان را بر عهده دارد.

بازی 2014 FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی 2014 توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ 15 آپریل در آمریکا و 17 آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد.

این بازی که با شعار \"بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA\" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود.

سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود 100 انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند.

این بازی شامل 203 تیم ملی از سراسر جهان، 7469 بازیکن، 19 مربی لایسنس شده و 21 استادیوم جدید خواهد بود که 12 عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود.

In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا 32 نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

این بازی برای کنسول های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

EA اعلام کرده که برای جلب رضایت دارندگان X1 و PS4، در زمان مسابقات، آپدیت هایی برای حالت Ultimate Team FIFA 14 عرضه خواهد شد که شامل مسابقات جام جهانی خواهد بود، اما عنوان 2014 FIFA World Cup Brazil انحصاری X360 و PS3 خواهد بود.

Admin بازدید : 4 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز E3 2014 هر روز شایعات بیشتری پیرامون این نمایشگاه بزرگ منتشر می شود . یکی از شرکت های که به دنبال آن است در E3 نمایش های بزرگی را داشته باشد مایکروسافت است . آقای فیل اسپنسر که در توئیتر خود تعامل مناسبی را با گیمرها داشته است بتازگی در مورد برنامه های شرکت مایکروسافت در E3 صحبت های جدیدی را انجام داد و در مورد جنگ کنسولی نیز اعلام کرد آنها در این نسل PS4 را شکست خواهند داد .

در ابتدا آقای اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران پیرامون E3 2014 گفت :

 " ما در E3 امسال با معرفی عناوین فراوانی هایپ ویژه ای را ایجاد خواهیم کرد ! "

همچنین یکی دیگر از گیمرها از آقای اسپنسر سوالی را پیرامون نبرد کنسولی نسل هشتم پرسید و ایشان پاسخ داد :

" قطعا در این نبرد کنسولی ما پیروز خواهیم شد و تمرکز کامل من بر روی این موضوع و رسیدن به آن است "

آقای اسپنسر همچنین در پایان گفت طرفداران XBOX ONE در E3 اخبار مهمی را خواهند شنید و باید منتظر این رویداد بزرگ باشند .

Admin بازدید : 2 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید ، تنها حدود یک ماه به عرضه عنوان مورد انتظار Watch Dogs باقی مانده است ، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد بخش هک عنوان جهان آزاد شرکت Ubisoft باقی مانده است که آشکار شود.

Admin بازدید : 3 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
User_image

شرکت Ubisoft به تازگی سه تصویر جدید و زیبا از in-game عنوان جدید ، شوتر و جهان آزاد خود یعنی Tom Clancy's The Division را به اشتراک گذاشته است ، که در این تصاویر محیط های داخلی و خارجی بازی نیز همراه با یک گرافیک و جلوه های بصری زیبا و خیره کننده به نمایش درآمده است

عنوان Tom Clancy's The Division که در حال حاضر توسط استودیو Ubisoft Massive Entertainment در حال ساخت و توسعه است ، یکی از بهترین عناوین کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) می باشد و در کنار آنها برای پلتفرم PC نیز منتشر خواهد شد.

Admin بازدید : 2 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

http://assets.vg247.com/current//2013/08/20130814_plants_vs_zombies_garden_warfare.jpg
EA به تازگی نسخه ی PC بازی Plants Vs Zombies: Garden Warfare را تایید کرد و همچنین اعلام کرد این بازی در 24 ژوئن برای این پلتفرم عرضه خواهد شد.
نسخه ی PC این عنوان همراه خود بسته ی دانلودی نیز دارد که در آن هشت کارکتر جدید قابل بازی است و نقشه ی Cactus Canyon نیز به بازی اضافه شده است.
نسخه ی کنسولی این بازی هم اکنون در دسترس است.

Admin بازدید : 7 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آیا هنوز هم منتظر نسخه PC عنوان GTA V هستید؟ به نظر می رسد که شرکت Rockstar Games در رویدادی مربوط "Destination Playstation" در Scottsdale آریزونا قصد داشته تا چیزی در مورد عنوان GTA V را نمایش دهد ، اما منصرف شده است.

به گزارش وبسایت معتبر DualShockers ، شرکت Rockstar می خواسته که چیزی شگفت انگیز را نمایش دهد ، اما در آخرین لحظه از این کار صرف نظر کرده است.با این اوصاف انتظار می رود که در رویداد E3 امسال شاهد معرفی و اعلامیه ای نیز باشیم و به دنبال آن می توان منتظر انتشار عنوان GTA V برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One و PC نیز بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 467